Strona używa cookies (ciasteczek). Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Pomoc dla Bartusia

Mam apel dla tych co chcą przekazać 1% swojego podatku w dobre ręce.
Syn moich Przyjaciół - Bartuś, potrzebuje Waszego wsparcia.
Nr KRS 0000037904. Cel szczegółowy: "27181 Śliwa Bartosz".
Wszelkie informacje znajdziecie na stronie fundacji:
http://dzieciom.pl/podopieczni/27181

środa, 27 marca 2013

Truskawki w czekoladzie

Ostatnio w marketach pojawiły się truskawki. Wprawdzie są z importu, jednak miały całkiem przyjemny aromat i nie mogłem przejść obok nich obojętnie. Chciałem zrobić małą przyjemność mojej żonie:)


Składniki:

- 250g truskawek
- 100g czekolady deserowej

Przygotowanie:

Truskawki umyłem. W małym garnuszku zagrzałem wodę. Na garnek dałem miseczkę z czekoladą (wedle uznania deserowa lub mleczna). W kąpieli wodnej rozpuściłem czekoladę. Każdą z truskawek zanurzyłem w czekoladzie i położyłem na papierze do pieczenia.  Musiałem się spieszyć, gdyż czekolada dość szybko zastygała. Gdy czekolada całkiem zastygła, truskawki bez problemów zdjąłem z papieru i przełożyłem na talerzyk.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Printfriendly