Strona używa cookies (ciasteczek). Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Pomoc dla Bartusia

Mam apel dla tych co chcą przekazać 1% swojego podatku w dobre ręce.
Syn moich Przyjaciół - Bartuś, potrzebuje Waszego wsparcia.
Nr KRS 0000037904. Cel szczegółowy: "27181 Śliwa Bartosz".
Wszelkie informacje znajdziecie na stronie fundacji:
http://dzieciom.pl/podopieczni/27181

środa, 23 stycznia 2013

Makaron z kurczakiem i brokułem w sosie serowym

Od dawna chodził za nami (mną i Moniką) makaron z kurczakiem i brokułem w sosie serowym. Niedawno udało nam się go przygotować:)

Składniki:

- 1 brokuł (500g)
- 1 duży filet z kurczaka (lub 2 mniejsze)
- przyprawa do kurczaka
- 400g makaronu
- olej
- sos serowy

Przygotowanie:


Na początek oddzieliłem różyczki brokuła od łodygi i umyłem. Różyczki przełożyłem do parowaru. Brokuła gotowałem przez 15 minut (po tym czasie był na wpół twardy).


W międzyczasie filet z kurczaka pokroiłem w drobną kostkę, posypałem gotową przyprawą do kurczaka (w tym przypadku użyłem przyprawy kebab-gyros) i dokładnie wymieszałem. Na dużej patelni rozgrzałem odrobinę oleju, wrzuciłem kurczaka i szybko usmażyłem (ok. 5 minut).


W osobnym garnku przygotowałem sos serowy według przepisu zamieszczonego tutaj.  Poniżej zamieszczam kilka zdjęć.




Do usmażonego kurczaka dodałem ugotowane różyczki brokuła pokrojone na małe kawałki. Całość zalałem sosem serowym i dokładnie wymieszałem.



Makaron ugotowałem al dente według przepisu na opakowaniu w lekko osolonej wodzie.
Tak prezentuje się gotowe danie. Jest bardzo smaczne i sycące:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Printfriendly