Strona używa cookies (ciasteczek). Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Pomoc dla Bartusia

Mam apel dla tych co chcą przekazać 1% swojego podatku w dobre ręce.
Syn moich Przyjaciół - Bartuś, potrzebuje Waszego wsparcia.
Nr KRS 0000037904. Cel szczegółowy: "27181 Śliwa Bartosz".
Wszelkie informacje znajdziecie na stronie fundacji:
http://dzieciom.pl/podopieczni/27181

niedziela, 2 grudnia 2012

Zupa krem szpinakowy

Już dawno miałem zrobić tą zupę. Zupa smakowita, błyskawiczna w przygotowaniu.

Składniki:

- 1 opakowanie mrożonego rozdrobnionego szpinaku (ewentualnie ok. 500g świeżego)
- 1 marchew
- 1 pietruszka
- kawałek selera
- 3 małe ziemniaki
- 2 ząbki czosnku
- pół małej śmietany
- sól, pieprz

Przygotowanie:


Marchew, pietruszkę, seler, ziemniaki umyć, obrać, pokroić w drobną kostkę (ja miałem przygotowaną mrożonkę warzywną, można też użyć suszonej mieszanki warzyw). Do garnka wlać ok. 1 litr wody, wstawić na ogień. Do garnka wrzucić warzywa, gotować pod przykryciem do miękkości.

Następnie dodać szpinak, doprowadzić do wrzenia. Czosnek obrać i posiekać, dodać do zupy razem ze śmietaną. Całość dokładnie wymieszać, gotować jeszcze przez 2 minuty, a następnie zdjąć z ognia. Zupę zmiksować i przyprawić do smaku solą i pieprzem.


Ja podałem zupę bez dodatków. Życzę smacznego:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Printfriendly