Strona używa cookies (ciasteczek). Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Pomoc dla Bartusia

Mam apel dla tych co chcą przekazać 1% swojego podatku w dobre ręce.
Syn moich Przyjaciół - Bartuś, potrzebuje Waszego wsparcia.
Nr KRS 0000037904. Cel szczegółowy: "27181 Śliwa Bartosz".
Wszelkie informacje znajdziecie na stronie fundacji:
http://dzieciom.pl/podopieczni/27181

czwartek, 21 czerwca 2012

Zupa krem z selera

Moją kolejną propozycją jest zupa krem z selera. Zupa jest bardzo prosta w przygotowaniu, wyrazista w smaku. Polecam wszystkim lubiącym smak selera:)

Składniki:

- 2 litry wody
- 2 duże selery
- 2 ziemniaki
- 1 jabłko
- 1 marchewka
- 1 pietruszka
- 2 kostki rosołowe
- sól, pieprz, cukier
- sok z cytryny

Przygotowanie:

Selery, ziemniaki, marchewkę, pietruszkę i jabłko obrać, pokroić w kostkę.

Ja nie miałem pod ręką marchewki i pietruszki, więc dodałem warzywa suszone.
Do garnka wlać wodę, wrzucić wszystkie warzywa i jabłko.

Doprowadzić całość do wrzenia i gotować do miękkości. Dodać kostki rosołowe.

Całość zmiksować. Przyprawić solą, pieprzem i sokiem z cytryny do smaku.

Jeśli łyżka w zupie stoi pionowo, można dodać trochę wody:)
Zupę proponuję podawać samą lub z ziemniakami.
A tak się prezentowała u mnie:

Życzę smacznego i czekam na Wasze komentarze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Printfriendly