Strona używa cookies (ciasteczek). Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Pomoc dla Bartusia

Mam apel dla tych co chcą przekazać 1% swojego podatku w dobre ręce.
Syn moich Przyjaciół - Bartuś, potrzebuje Waszego wsparcia.
Nr KRS 0000037904. Cel szczegółowy: "27181 Śliwa Bartosz".
Wszelkie informacje znajdziecie na stronie fundacji:
http://dzieciom.pl/podopieczni/27181

środa, 29 sierpnia 2012

Potrawka z kurczaka z sosem Worcester

Dzisiaj przepis na błyskawiczne danie. Powstawał on na bieżąco, ze składników, jakie znalazły się w domu.

Składniki:

- 2 filety z kurczaka
- 1 mała cebula
- 1 duża papryka
- puszka pomidorów krojonych
- mała puszka kukurydzy
- mała puszka fasolki czerwonej
- 2 łyżki sosu worcestershire
- sól, cukier
- oliwa z oliwek

Przygotowanie:

Cebulę obrałem, pokroiłem w średnią kostkę, filety z kurczaka pokroiłem w cienkie paski, paprykę obrałem i pokroiłem w paski. Na patelni rozgrzałem odrobinę oliwy z oliwek (olej mi się skończył...), na patelnię wrzuciłem cebulę i smażyłem 2 minuty, aż się zeszkliła.

Następnie dodałem kurczaka pokrojonego w paski i podsmażyłem (ok. 3-5 minut). Dodałem sos Worcestershire i dusiłem przez 3 minuty.


Na patelnię wrzuciłem paprykę, całość dusiłem przez 5 minut.

W ostatnim kroku dodałem kukurydzę, fasolkę i pomidory krojone. Całość dusiłem kolejne 5 minut. Przyprawiłem solą oraz dodałem 1 łyżeczkę cukru dla złamania kwasowości.

Tak prezentuje się gotowe danie. Proponuję podawać je z ryżem lub makaronem.

 Życzę smacznego gotowania i czekam na Wasze komentarze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Printfriendly