Strona używa cookies (ciasteczek). Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Pomoc dla Bartusia

Mam apel dla tych co chcą przekazać 1% swojego podatku w dobre ręce.
Syn moich Przyjaciół - Bartuś, potrzebuje Waszego wsparcia.
Nr KRS 0000037904. Cel szczegółowy: "27181 Śliwa Bartosz".
Wszelkie informacje znajdziecie na stronie fundacji:
http://dzieciom.pl/podopieczni/27181

niedziela, 11 listopada 2012

Zupa krem dyniowo-marchewkowa

Dzisiaj następna wariacja dyniowa.

Składniki:

- 500g dyni
- 500g marchwi
- 3 ząbki czosnku
- 50g masła
- sól, pieprz

Przygotowanie:


Przygotowania zacząłem od umycia warzyw. Marchew obrałem, pokroiłem na małe kawałki (tak, żeby jak najszybciej się ugotowały). Do garnka wlałem ok. 1l wody, wstawiłem na gaz. Do wody wrzuciłem pokrojoną marchew.

Dynię obrałem ze skórki, wykroiłem gniazda nasienne, miąższ pokroiłem w kostkę i dodałem do marchewki. Całość gotowałem pod przykryciem ok. 30 minut (do czasu, aż warzywa nie zmiękły).

Do ugotowanych warzyw dodałem obrany, przeciśnięty przez praskę czosnek i kawałek masła. Zupie pozwoliłem gotować się jeszcze przez 2 minuty. Następnie zupę zdjąłem z ognia, zmiksowałem, na koniec przyprawiłem do smaku solą i pieprzem.

Zupa wyszła bardzo gęsta, w smaku mocno czosnkowa, delikatnie słodka od marchewki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Printfriendly